Per direct zijn we op zoek naar iemand die de ledenadministratie wilt gaan verzorgen.
Wat houdt deze verzorging in?
Je verwerkt in Club Assistent de inschrijvingen die digitaal binnenkomen, je plaatst het nieuwe lid in de juiste groep en mailt hiervan een bevestiging. Bij onduidelijkheden neem je telefonisch of per mail contact op met het lid en/of de trainster.
Maandelijks werk je het ledenoverzicht bij met de nieuwe leden en je verstuurt dat naar de penningmeester die het innen van de contributie verzorgt.
Verwachte tijdsduur: elke week een uur voor het behandelen van de binnengekomen aanmeldingen. Gedurende de laatste week van de maand zal het je 2 à 3 uur kosten. En voor 1 september kost het je ook wat meer tijd, voor het indelen van het nieuwe seizoen.
Vind je het leuk om op deze manier meer bij Attila betrokken te raken, meld je dan bij Helen Gouka, de penningmeester.
Dat kan via een appje of belletje naar 06-29371296 of via de mail naar penningmeester@attilautrecht.nl