Per direct zijn we op zoek naar iemand die penningmeester van Attila wil worden.
Heb je tijd over om de boekhouding van Attila bij te houden? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Als penningmeester neem je ook zitting in het bestuur van Attila, er wordt ongeveer om de 6 weken vergaderd.
Verder betaal je maandelijks de trainstervergoeding uit, je maakt de batch voor de automatische incasso in Club Assistent en neemt contact op met ouders bij een stornering, je betaalt binnenkomende facturen en houdt de map met afschriften van de ING op orde. Verder regel je 2-3x per jaar de Upas vergoeding van de gemeente Utrecht.
Je maakt in het nieuwe jaar de jaarrekening op en bespreekt die tijdens de Algemene ledenvergadering in maart of april.
Verwachte tijdsduur: 2 wekelijks een half uur voor het bijhouden van de ING Bank en de email. Maandelijks 2,5 uur voor de betalingen en het maken van de incassobatch. Per jaar 3-4 uur voor het opmaken van de jaarrekening.
Lijkt je dit wat om te doen voor Attila? Meld je dan ook bij Helen Gouka, de penningmeester.
Dat kan via een appje of belletje naar 06-29371296 of via de mail naar penningmeester@attilautrecht.nl